Gadżety reklamowe to niewielkie i praktyczne przedmioty, które coraz chętniej wykorzystywane są przez małe i duże firmy, organizacje, czy instytucje. Najczęściej są nimi długopisy, notesy lub też smycze do kluczy, które zawierają logo.
Im bardziej gadżet będzie praktyczny, tym częściej będzie używany. Warto zatem zadbać o to, aby przedmiot był czymś więcej niż zwykłym długopisem. Zwiększysz wtedy prawdopodobieństwo, że gadżet z logo będzie używany poza domem, gdzie z pewnością zostanie zauważony przez otoczenie.
Jak wybrać odpowiedni gadżet?
Na rynku nie brakuje różnych gadżetów reklamowych. Część z nich jest prosta i klasyczna, a pozostała część nieco bardziej wyszukana i dopasowana do branż działających na rynku. Dostępna różnorodność jest tu nie bez powodu. Im bardziej tematycznie dopasowany do firmy przedmiot, tym lepiej, ponieważ będzie kojarzony z przedsiębiorstwem. Szybkie skojarzenie rzeczy z firmą pozwoli łatwiej ją zapamiętać – nie tylko przez osobę obdarowaną gadżetem, ale również jej otoczenie. Aby jednak teoria sprawdziła się w praktyce, musisz starannie przemyśleć wybór odpowiedniego gadżetu.
Zajmując się na co dzień sprzedażą elektroniki, powinieneś zainwestować w gadżety nawiązujące do Twojej działalności. Idealnie sprawdzą się np.:
– latarki;
– powerbanki;
– pendrive’y;
– słuchawki;
– głośniki;
– ładowarki do telefonu.
Tematyczne dopasowanie to jednak nie wszystko. Równie ważna jest praktyczność wybranego przedmiotu. W przypadku branży elektronicznej najlepszym i zarazem najpraktyczniejszym gadżetem będą ładowarki do telefonów, które każdy używa niemal codziennie. Wybierając gadżet, warto także zwracać uwagę na jakość jego wykonania – cecha ta będzie również wpływała na odbiór firmy. Stawiając na estetyczny i wysokiej jakości przedmiot, firma zacznie być odbierana jako solidna i przywiązująca wagę do jakości i estetyki.
Gadżety reklamowe – komu podarować?
Gadżety reklamowe to świetny sposób na promocję, reklamę i zwiększenie rozpoznawalności firmy. Najczęściej rozdaje się je na targach, konferencjach, spotkaniach biznesowych, czy innych eventach poświęconych bezpośredniej promocji firmy. Gadżety będą zatem idealnym prezentem dla potencjalnych klientów lub partnerów biznesowych, którzy po otrzymaniu upominku z pewnością jeszcze nieraz do Ciebie wrócą lub podejmą stałą współpracę.
Przedmioty z logiem firmy możesz także rozdać pracownikom – zwłaszcza od obsługi klienta. Przykładowe długopisy, notesy, karteczki, czy bluzy z logiem firmy będą pozytywnie wpływały na odbiór firmy przez klientów. Gest docenią również pracownicy – zwłaszcza jeżeli podarowany upominek będą mogli użyć poza pracą.