Kim jest influencer?

Kim jest influencer?

Kim jest influencer?

Każdy z nas pragnie być lubianym i szanowanym przez innych. Bardzo często, aby tak było zmieniamy swoje podejście do życia. Wszyscy mamy potrzebę bycia dla kogoś ważnym. Wynika to z naszej natury oraz z tego, że jesteśmy istotami społecznymi. Nie żyjemy i nie funkcjonujemy jako osobna jednostka. Pomimo indywidualności musimy współpracować z innymi osobami. Budowanie relacji i więzi z drugim człowiekiem daje nam wiele korzyści i satysfakcji. Nie czujemy się odosobnieni. Bycie z ludźmi, którzy tworzą społeczeństwo daje nam poczucie bycia częścią czegoś większego i ważnego. Dlatego osoby w dzisiejszych czasach, w których królują mass media utożsamiają się ze swoimi idolami. Coraz częściej są to osoby, które pokazują i transmitują swoje życie w sieci. Oni po prostu na tym zarabiają. Poprzez wejście (wyświetlenie) tego, co zostało dodane oni otrzymują pieniądze. Im więcej osób, które oglądają i podziwiają to, co robisz tym lepiej.

W dzisiejszych mass mediach pojawiło się pojęcie influencer.

Kto to taki? Co robi?

Otóż, jest to osoba, która wchodzi w rolę idola. Poprzez popularność ma, a wręcz zdobywa możliwość wpływu na opinie czy decyzje innych osób. Influencer nawiązuje swoistą relacje z osobami, które codziennie przyglądają się jego wpisom i przeżywają z nim każdą ważną chwilę, Za influencera uważa się człowieka, który posiada swój kanał na Youtubie, vloga, bloga, konto na Snapchacie, Instagramie itp. I dzięki swoim relacjom jest wstanie wpłynąć na zdanie grona co najmniej kilkuset osób. Grupa ludzi, którzy interesują się tym, co wrzuca influencer  do sieci uważa go za eksperta w tym, co robi. Sądzą, że jego racja jest słuszna i mogą się na niej wzorować. Jeżeli dany influencer jest bardzo znany jego zasięg trafiania do osób jest ogromny. Bardzo często nieświadomie lubimy daną osobę. Dzieje się tak, gdyż osoba lubiana i szanowana przyciąga nas i intryguje.

Influencerzy są coraz bardziej popularni

Rozwój mass mediów i życia w sieci jest coraz większa. Dlatego znane marki odzieżowe, sportowe czy spożywcze zatrudniają influencerów do promowania ich produktów. Za polecenie bądź wspomnienie w blogu czy na kanale płacą ogromne kwoty. Więc coraz częściej, gdy chcemy zasięgnąć profesjonalnej opinii na dany temat szukamy informacji w internecie. To przeglądając różne wpisy influencerów możemy dowiedzieć się czy warto zainwestować w produkt, czy nie. Jednak na ile ich opinia jest prawdziwa? Otóż tego nigdy nie będziemy wiedzieć. Zakup danej rzeczy i przetestowanie da nam całkowity i prawdziwy ogląd sytuacji.

Dodaj komentarz